בירור תלונות

בכל תלונה, אנא פנו ראשית אלינו עם פרוט התלונה.
 

ניתן לפנות באמצעות:

  • הדואר: למעיינות העמקים בע"מ ת.ד. 704 יקנעם עילית

  • הפקס: 04-8569666
בהתאם להוראות חוק תאגידי מים וביוב, התשס"א – 2001 רשות המים הממשלתית תברר תלונות של צרכנים, ובלבד שפנו קודם לכן לתאגיד המים והביוב שבתחומם.
 

להלן דרכי ההתקשרות עם רשות המים הממשלתית לברור תלונות:

 פנייה לממונה על פניות הציבור וחוק חופש המידע ברשות המים הממשלתית

  • כתובת למשלוח דואר:
    הרשות הממשלתית למים ולביוב, יחידת פניות הציבור, רשות המים, רחוב בנק ישראל 7, ת.ד. 36118, ירושלים 9195021 

  • טל: 076-5300905

  • פקס: 03-7605702


ניתן גם לשלוח טופס מקוון לאגף פניות הציבור ברשות הממשלתית למים ולביוב. 
 



חג פסח שמח

מעיינות העמקים מברכת את קהל לקוחותיה 
בחג פסח שמח
לשעות קבלת קהל במשרדי התאגיד בתקופת החגים
לחצו כאן >