
בירורים ותשלומים
במענה אנושי
במענה אנושי
טל. 1-800-800-223
ימים א’ - ה’
08:00-20:00
יום ו' וערבי חג
08:00-12:00


הרשמו לשירות חשבונית בדוא"ל

בירור תלונות
בכל תלונה, אנא פנו ראשית אלינו עם פרוט התלונה.
ניתן לפנות באמצעות:
הדואר: למעיינות העמקים בע"מ ת.ד. 704 יקנעם עילית
- הדואר האלקטרוני: pniyot@mayanot-h.co.il
- הפקס: 04-8569666
בהתאם להוראות חוק תאגידי מים וביוב, התשס"א – 2001 רשות המים הממשלתית תברר תלונות של צרכנים, ובלבד שפנו קודם לכן לתאגיד המים והביוב שבתחומם.
להלן דרכי ההתקשרות עם רשות המים הממשלתית לברור תלונות:
פנייה לממונה על פניות הציבור וחוק חופש המידע ברשות המים הממשלתית
- כתובת למשלוח דואר:
הרשות הממשלתית למים ולביוב, יחידת פניות הציבור, רשות המים, רחוב בנק ישראל 7, ת.ד. 36118, ירושלים 9195021 - טל: 076-5300905
- פקס: 03-7605702
ניתן גם לשלוח טופס מקוון לאגף פניות הציבור ברשות הממשלתית למים ולביוב.