בירורים ותשלומים
במענה אנושי
במענה אנושי
טל. 1-800-800-223
ימים א’ - ה’
08:00-22:00
יום ו' וערבי חג
08:00-13:00
הרשמו לשירות חשבונית בדוא"ל
דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות וגבייה
כפיפות: למנהל שירות הלקוחות והגבייה.
תחומי אחריות:
- שירות פרונטאלי וטלפוני ללקוחות התאגיד.
- הפקת חיובים וזיכויים ללקוחות התאגיד.
- גביית תשלומי מים וביוב.
דרישות התפקיד:
- משרה מלאה - 5 ימים בשבוע, כולל יומיים בשבוע בשעות אחה"צ.
- ניסיון מוכח של מעל שנה במערך שירות לקוחות - ניסיון בשלטון המקומי ו/או תאגידי מים - יתרון
- הכרה של הליכי הגבייה והאכיפה בגופים מוניציפליים / תאגידי מים - יתרון.
- ניסיון מוכח בהפעלת מערכות מחשוב של שירות לקוחות ובכללם גבייה ואכיפה - ידע בתוכנות אופיס ובתוכנות גבייה עירוניות - יתרון.
- נכונות לשעות עבודה מאומצות.
- תודעת שירות גבוהה.
- תקשורת בין - אישית ברמה גבוהה.
- ידיעת השפה העברית על בוריה.
- גמישות מחשבתית ויכולת עבודה בסביבה דינאמית.
- יכולת עבודה עצמאית.
- זמינות להתחלת עבודה מיידית.
- אמינות ומהימנות אישית.
תנאי ההעסקה למשרה יהיו במגבלות שבכללי הממונה על התאגידים והממונה על השכר במשרד האוצר.
ניתן להגיש מועמדות למשרה עד לתאריך 25.7.2019 בשעה 16:00
באמצעות משלוח קורות החיים ותעודות המעידות על השכלה
למייל. office@mayanot-h.co.il או בפקס 04-8569609 או בדואר רשום ל:
'מעיינות העמקים בע"מ'
שד' יצחק רבין 9, מרכז BIG, ת.ד. 624, יקנעם, מיקוד 2069207
רק מועמדויות שיגיעו לתאגיד עד ליום 25.7.2019 בשעה 16:00 יילקחו בחשבון.
התאגיד רשאי שלא להתקשר עם אף אחד מהמועמדים ו/או לבטל את הליך איתור משרה זו בכל שלב.