דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות וגבייה

כפיפות: למנהל שירות הלקוחות והגבייה.

תחומי אחריות:

  • שירות פרונטאלי וטלפוני ללקוחות התאגיד.   
  • הפקת חיובים וזיכויים ללקוחות התאגיד.   
  • גביית תשלומי מים וביוב.

דרישות התפקיד:

  • משרה מלאה - 5 ימים בשבוע, כולל יומיים בשבוע בשעות אחה"צ.    
  • ניסיון מוכח של מעל שנה במערך שירות לקוחות - ניסיון בשלטון המקומי ו/או תאגידי מים - יתרון   
  • הכרה של הליכי הגבייה והאכיפה בגופים מוניציפליים / תאגידי מים - יתרון.   
  • ניסיון מוכח בהפעלת מערכות מחשוב של שירות לקוחות ובכללם גבייה ואכיפה - ידע בתוכנות אופיס ובתוכנות גבייה עירוניות - יתרון.   
  • נכונות לשעות עבודה מאומצות.   
  • תודעת שירות גבוהה.   
  • תקשורת בין - אישית ברמה גבוהה.   
  • ידיעת השפה העברית על בוריה.   
  • גמישות מחשבתית ויכולת עבודה בסביבה דינאמית.   
  • יכולת עבודה עצמאית.   
  • זמינות להתחלת עבודה מיידית.   
  • אמינות ומהימנות אישית.

תנאי ההעסקה למשרה יהיו במגבלות שבכללי הממונה על התאגידים והממונה על השכר במשרד האוצר. 


ניתן להגיש מועמדות למשרה עד לתאריך 25.7.2019 בשעה 16:00

באמצעות משלוח קורות החיים ותעודות המעידות על השכלה 

למייל. office@mayanot-h.co.il או בפקס 04-8569609 או בדואר רשום ל:

'מעיינות העמקים בע"מ' 

שד' יצחק רבין 9, מרכז BIG, ת.ד. 624, יקנעם, מיקוד 2069207


רק מועמדויות שיגיעו לתאגיד עד ליום 25.7.2019 בשעה 16:00 יילקחו בחשבון.

התאגיד רשאי שלא להתקשר עם אף אחד מהמועמדים ו/או לבטל את הליך איתור משרה זו בכל שלב.