דרושים


דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות וגבייה


מעיינות העמקים בע"מ' הנו תאגיד מים וביוב של יקנעם, קריית טבעון, רמת- ישי וזכרון יעקב.

התאגיד אחראי על אספקת המים ואספקת שירותי ביוב על פי חוק תאגידי מים וביוב.

כפיפות: למנהל שירות הלקוחות והגבייה.

תחומי אחריות:

  • שירות פרונטאלי וטלפוני ללקוחות התאגיד.
  • הפקת חיובים וזיכויים ללקוחות התאגיד.
  • גביית תשלומי מים וביוב.

 

דרישות התפקיד:

  • משרה מלאה - 5 ימים בשבוע, כולל יומיים בשבוע עד השעה 18:00.
  • ניסיון מוכח של מעל שנה במערך שירות לקוחות - ניסיון בשלטון המקומי ו/או תאגידי מים - יתרון.
  • הכרה של הליכי הגבייה והאכיפה בגופים מוניציפליים / תאגידי מים - יתרון.
  • ניסיון בהפעלת מערכות מחשוב של שירות לקוחות ובכללם גבייה ואכיפה - ידע בתוכנות- יתרון.
  • אופיס ובתוכנות גבייה עירוניות - יתרון.
  • נכונות לשעות עבודה מאומצות.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • תקשורת בין - אישית ברמה גבוהה.
  • ידיעת השפה העברית על בוריה.
  • גמישות מחשבתית ויכולת עבודה בסביבה דינאמית.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • זמינות להתחלת עבודה מיידית.

 

תנאי ההעסקה למשרה יהיו במגבלות שבכללי הממונה על התאגידים והממונה על השכר במשרד האוצר.

ניתן להגיש מועמדות למשרה עד לתאריך 27/10/2021 בשעה  16:00 באמצעות משלוח קורות החיים ותעודות המעידות על השכלה

למייל. office@mayanot-h.co.il או בפקס 04-8569609 או בדואר רשום ל: 'מעיינות העמקים בע"מ'

שד' יצחק רבין 9, מרכז BIG , ת.ד 704 , יקנעם, מיקוד  2069207

 

רק מועמדויות שיגיעו לתאגיד עד ליום 27/10/2021 בשעה 16:00 יילקחו בחשבון.

התאגיד רשאי שלא להתקשר עם אף אחד מהמועמדים ו/או לבטל את הליך איתור משרה זו בכל שלב.