סניפים ושעות פעילות


 לקוחות יקרים

בעקבות הנחיות הממשלה משרדי התאגיד סגורים למתן שירות לקוחות בסניפים.

התאגיד ממשיך לתת שירות מלא באמצעות:

 


יקנעם - סניף ראשי

כתובת: שדרות יצחק רבין 9 יקנעם ת.ד 624 מיקוד 2069207 מרכז BIG (כניסה מחנייה אחורית של הביג).


ימים ב', ד', ה'    08:30-14:00

ימים א', ג'         08:30-18:00  


הסדרי נגישות הקיימים בסניף
: לחצני קריאה, מערכות שמע, ריהוט נגיש, קופות נגישות, קולנועיות, שילוט והכוונה, שירותי נכים, כניסה נגישה (קיימת רמפה בכניסה לסניף), חניית נכים ציבורית.

*אין מעלית - אין צורך במעלית. 


קרית טבעון

כתובת: קניון מול היער, רחוב מרווה 1.


ימים א'-ה'         08:30-13:00

יום ג'                16:00-18:00   


הסדרי נגישות הקיימים בסניף: מעלית, מערכות שמע, ריהוט נגיש, קופות נגישות, קולנועיות, שילוט והכוונה, שירותי נכים במתחם הקניון, כניסה נגישה (קיימת רמפה בכניסה לסניף), חניית נכים ציבורית.


רמת ישי

כתובת: סמטת חורש האלונים 10, באזור התעסוקה הצפוני.

ימים א'-ה'         08:30-13:00

יום ג'                16:00-18:00   


הסדרי נגישות הקיימים בסניף: מעלית, מערכות שמע, ריהוט נגיש, קופות נגישות, שילוט והכוונה, כניסה נגישה (קיימת רמפה בכניסה לסניף), חניית נכים ציבורית.

* אין שירותי נכים


זכרון יעקב

כתובת: רחוב חוחית 16 - מרכז מסחרי חלומות זכרון.


ימים א'-ה'         08:30-13:00

יום ג'                16:00-18:00   


הסדרי נגישות הקיימים בסניף: מערכות שמע, ריהוט נגיש, קופות נגישות, קולנועיות, שילוט והכוונה, כניסה נגישה (קיימת רמפה בכניסה לסניף), חניית נכים ציבורית.

*אין מעלית - אין צורך במעלית. 

* אין שירותי נכים


פרטי התקשרות

טלפון.  04-8569696  /  1-800-800-223   

פקס. 04-8569666 

דוא"ל. pniyot@mayanot-h.co.il


שעות פעילות מוקד תשלומים וברורים

ימים א'-ה'         20:00 – 08:00

ימי ו' וערבי חג    12:00 – 08:00

תשלומים במענה אוטומטי 24 שעות ביממה 

בטלפון: 04-8569696 או 1-800-800-223 (שלוחה 3)


שעות פעילות מוקד תקלות

24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה.


הצהרת נגישות

מעיינות העמקים בע"מ נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.