מוכנים לכל תרחיש: תאגיד מעיינות העמקים שדרג את ציוד החירום


סיור במחסן החירום של התאגיד


התאגיד שדרג את אמצעי התקשורת, רכש ציוד שטח וכיבוי אש נוסף, הכין ערכת הפעלה לנציגי התאגיד בישובים וריענן את תיקי החירום הממפים את צרכי החירום של הישובים- יקנעם, קרית טבעון, רמת ישי וזכרון יעקב.

נציגי התאגיד משתתפים בהערכות המצב עם צוותי החירום בארבעת הישובים ועומדים בקשר עם הקב"טים. אורי שמואל, יו"ר התאגיד ומ"מ ראש עיריית יקנעם: "התאגיד שומר על רמת כוננות גבוהה בשגרה ועל אחת כמה וכמה בתקופת חירום בה אנו נמצאים והמשכנו בהצטיידות והשבחת ציוד החירום. אנו ממשיכים להיות ערוכים ודרוכים לכל תרחיש"


תאגיד מעיינות העמקים, כתאגיד רב רשותי המספק שירותי מים וביוב לארבעת הישובים-יקנעם, קרית טבעון, רמת ישי וזכרון יעקב הינו חלק בלתי נפרד ממערכי החירום הישוביים.

מנהל התפעול של התאגיד אלי מדו, משמש כמנהל הבטחון של התאגיד והוא אמון על נושא החירום יחד עם מנכ"ל התאגיד יהודה סיסו. נציגי תאגיד משתתפים בהערכות המצב עם וועדות המל"ח (משק לשעת חירום) של כל אחת מהרשויות לצד השתתפות בתרגילים המדמים תרחישי חירום בעקבות פגיעה בתשתיות המים והביוב-דוגמת פריסת עמדות חלוקת מים. במקביל התאגיד שדרג ציוד החירום כמו מערכות הקשר, ורכש ציוד כיבוי אש וציוד שטח נוסף. 

מנכ"ל התאגיד יהודה סיסו ציין כי עם פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" ב-7 באוקטובר ריענן התאגיד את תיקי החירום הממפים את צרכי הישובים בחירום, נקודות חלוקת המים, תדרי הקשר ועוד. 

התאגיד הכין ערכת הפעלה לכל אחד מנציגי התאגיד בישובים השונים הכוללת בין היתר: ציוד קשר, שכפ"ץ, ווסטים, קסדה וכאמור תיק החירום.
אורי שמואל, יו"ר התאגיד ומ"מ ראש עיריית יקנעם ביקר במחסני החרום של התאגיד יחד עם מנכ"ל התאגיד אורי שמואל והתרשם מרמת המוכנות הגבוהה: "התאגיד שומר על רמת כוננות גבוהה בשגרה ועל אחת כמה וכמה בתקופת חירום בה המשכנו בהצטיידות והשבחת ציוד החירום. אנו ממשיכים להיות ערוכים ודרוכים לכל תרחיש".

לכתבה כפי שפורסמה בעיתונים >